Kodėl šią informaciją skelbiu viešai?

Kai kuriems gali kilti klausimas, kodėl taip atvirai pateikiu būdą, kaip užsidirbti pinigų. Sunku patikėti, kad gera kitiems daroma tiesiog iš mielaširdingumo. Na, taip ir nėra.

Aš neslepiu - šis tinklalapis yra mano būdas uždirbti. 

Apklausų agentūra, kurios tinklalapis Jums atidaromas paspaudus oranžinį mygtuką, sumoka man, kaip tarpininkui, kelis dolerius už kiekvieną sėkmingai dirbantį apklausų atlikėją. Aš uždirbu tik tuomet, kai uždirbate Jūs - todėl ir pateikiu išsamią informaciją, kaip viską daryti.

Jei Jus domina ir toks būdas, kaip mano, t.y. galite apklausų agentūroms atvesti daug naujų apklausų atlikėjų, parašykite man į el.paštą, ir aš Jums papasakosiu, ką daryti.

Dabar viską žinote - aš elgiuosi sąžiningai atvirai viską pasakydamas. Todėl nedvejokite ir pasinaudokite mano suteikta informacija!
Paspaudus mygtuką, atsidarys naujas puslapis. Ką jame daryti, išsamiai paaiškinau įraše "Išsami instrukcija naujokui"

Arba skaitykite toliau: